Ha megtetszett egy termék, hogyan tudom kosárba helyezni
Minden terméket a kosárba tettem, mit kell ezután tennem a vásárlás lezárásához?
Kaptam egy kuponkódot, hova tudom beírni, hogyan tudom érvényesíteni?
Van több kuponkódom, egy vásárlás során egyszerre fel tudom őket használni
Az onlinePénztárcámból szeretnék fizetni, hogyan tudok?
Rosszul adtam meg valamelyik adatom, mit csináljak?
Módosítani szeretném a rendelésem, mit csináljak?
Hogyan tudom kifizetni a rendelésem?
Minden szállítónál van bankkártyás fizetési lehetőség?
A termékoldalon nincs „Kosárba” gomb, csak „Értesítés beérkezésről” feliratú gomb. Ez mit jelent?
Mennyit ér 1 hűségpont és meddig vásárolható le?
Honnan tudom, hogy a kiszemelt termék van-e raktáron?
Ha van készleten a termékből, akkor mennyi a szállítási idő?
A nehéz, nagy méretű termékeket is ki tudják szállítani? Pl. rönkhasító, szerszámos szekrény?
Mennyi a jótállás a termékekre?
Alkatrészt szeretnék vásárolni, de nem találom az áruházban.
Csak az online felületen tudok rendelést leadni?
Ha megtetszett egy termék, hogyan tudom kosárba helyezni
Számítógépen böngészve a termékoldalon, a kép mellett található a „Kosárba” gomb, arra kattintva helyezhető kosárba a termék. Mellette balról beállítható a kívánt mennyiség a termékekből. Mobilon böngészve az oldalt, az oldal alján van a „Kosárba” gomb. A vásárolni kívánt mennyiség a „Tovább a kosárba” gomb megnyomása után állítható be.
Számítógépen a mennyiség később, a Kosár oldalon is megváltoztatható, míg mobilon a Kosár oldalon, a „Megtekintés” gombra kattintva.
Minden terméket a kosárba tettem, mit kell ezután tennem a vásárlás lezárásához?
Számítógépen jobb oldalon, felül található a „Kosár” felirat, arra kell kattintani. Mobilon szintén a jobb felső sarokban a kosár ikonra.
A Kosár oldalon találja a rendelni kívánt termékek összesítését. Ezen az oldalon be lehet állítani a vásárolni kívánt mennyiségeket. Ha minden terméket a kosárba tettük megfelelő darabszámban akkor számítógépen a „Tovább a pénztárba”, míg mobilon a „Pénztár” gombra kell kattintani.
Ezt követően a pénztár oldalon lehet megadni személyes adatainkat, a nevet és az értesítési telefonszámot. Itt mindjárt eldönthetjük, hogy céges számlát kérünk-e. Ha igen, akkor a „Cégként vásárolok” jelölőnégyzetbe kell kattintani. Ez után lesz már lehetőség a céges adószám és cégnév megadására is. Az egyéb számlázási adatokat később lehet beírni. Ha minden adatot megadott, kattintson a „Tovább a szállítási módokhoz” gombra.
Ha már korábban regisztrált oldalunkra a „Bejelentkezés” gombra kattintva a megadott email címmel és jelszóval be tud jelentkezni áruházunkba, így nem kell ismételten megadni adatait.
A következő „Rendelés összesítése” oldalon a szállítási lehetőségek közül választhat. Ha van kuponkódja akkor itt meg tudja adni azt is, valamint az onlinepénztárca.hu felhasználók az email címükkel a kedvezményt igény bevenni. Az egyes szállítási módokra rákattantva, arról részletes tájékoztatást kaphat. Ha kiválasztotta a szállítási módot, kattintson a „Tovább a fizetési módokhoz” gombra.
A következő, "Fizetés" oldalon a lehetséges fizetési módokat lehet kiválasztani. Ezen az oldalon adhatja meg ha a szállítási címtől eltérő címre kér számlát. Ha mindezzel elkészült a „Tovább az összegzéshez” gombra kell kattintani.
A „Rendelések összegzése” oldalon ellenőrizni tudja a megadott szállítási/számlázási adatait. Ha valamelyiken módosítani, kattintson a megfelelő helyen található „Módosítás” gombra.
Ezen az oldalon különböző megjegyzéseket fűzhet a rendeléshez, Pl. a futár telefonáljon szállítás előtt, stb…
Amennyiben mindent rendben talál, kattintson bele a „Tudomásul veszem és elfogadom a(z) Vásárlási feltételek - ÁSZF-et és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget.” jelölőnégyzetbe, majd a „Megrendelem” gomba. Ezzel befejezte a rendelést.
Kaptam egy kuponkódot, hova tudom beírni, hogyan tudom érvényesíteni?
A kuponkódot a pénztár oldalon tudja megadni, amikor a szállítási módot, vagy a fizetési módot választja ki. Fontos, hogy miután beírta, kattintson a „Beváltás” gombra, ezzel érvényesítette azt. A kódot csak online vásárlás során lehet megadni, utólag már nem tudjuk figyelembe venni!
Van több kuponkódom, egy vásárlás során egyszerre fel tudom őket használni
Egy vásárlás során csak 1 db kuponkód használható fel.
Az onlinePénztárcámból szeretnék fizetni, hogyan tudok?
Az onlinepénztárca regisztrációkor megadott email címét kell a pénztárnál megadni, amikor a szállítási módot, vagy a fizetési módot választja ki. Fontos, hogy miután beírta, kattintson a „Fizetek” gombra. Csak az online vásárlás során lehet megadni, utólag már nem tudjuk figyelembe venni!
Rosszul adtam meg valamelyik adatom, mit csináljak?
Amennyiben valamilyen adatot rosszul adott meg, kérjük, hogy haladéktalanul, még a csomag feladása előtt tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Módosítani szeretném a rendelésem, mit csináljak?
Amennyiben módosítani szeretné rendelését, kérjük, hogy haladéktalanul, még a csomag feladása előtt tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Hogyan tudom kifizetni a rendelésem?
Az áruházban rendelkezésre álló fizetési módok: Utánvét, Előre utalás. kártyás fizetés. Utánvét esetén a szállítónak kell fizetni kp-ban, vagy bankkártyával. Előre utalás esetén a rendelés befejezése után 15 percen belül egy díjbekérőt küldünk a megadott email címre. A díjbekérőn szereplő összeg átutalása után adjuk csak fel a rendelést. Az előre utalással fizetendő rendelést 3 munkanapig tartjuk fenn, ha nem kerül átutalásra az összeg akkor a rendelést töröljük, melyről értesítést küldünk.
Nem sikerült az OTP Bank Simple online bankkártyás fizetés. Mit csináljak, adjak le ismét egy rendelést?
Nem kell leadnia, sőt kérjük, hogy ne adjon le. A feldolgozás közben tudunk küldeni egy ismételt fizetésre mutató linket, melyen akár többszőr is tud próbálkozni. Ismételten csak akkor tud leadni rendelést, ha van még készleten a termékből. Előfordulhat, hogy a korábbi rendelésével már befoglalta az összes raktáron lévő mennyiséget.
Miért törlik az előre utalásos rendelést 3 munkanap után? Mi van, ha valami ok miatt csak később tudok utalni?
A törlésre azért kerül sor, mert a rendelés során Ön befoglalja a terméket a rendelt mennyiségben, azt más nem tudja megrendelni. Úgy gondoljuk, hogy 3 munkanap biztosan elég a fizetéshez, ha valaki valóban szeretné a kiszemelt terméket. Amennyiben közbejön valami ok, mely miatt nem tud 3 munkanapon belül utalni, kérjük, hogy tájékoztasson minket és természetesen fenntartjuk a rendelést a megbeszélt időpontig!
Minden szállítónál van bankkártyás fizetési lehetőség?
Többnyire igen, mindegyiknél van. Kivétel ez alól az MPL raklapos szállító. Náluk csak készpénzben lehet fizetni.
Szeretnék rendelni egy szerszámos szekrényt, de csak előre utalás fizetési módot engedélyez a rendszer. Miért nem lehet utánvéttel is fizetni?
A nagyméretű szekrények szállítását nem vállalja az MPL. Ezeket csak a beszállítónk szállító cégével tudjuk Önökhöz eljuttatni, akik a Mi nevünkben nem tudnak utánvétet biztosítani. Ugyanez a helyzet az egyéb nagyobb méretű és értékű termékekkel is.
A termékoldalon nincs „Kosárba” gomb, csak „Értesítés beérkezésről” feliratú gomb. Ez mit jelent?
Ez azt jelenti, hogy nincs egyik raktárban sem a termékből. A gombra kattintva, majd e-mail címének megadásával fel tud iratkozni egy e-mail értesítésre a raktárra érkezést követően.
A termékoldalon azt láttam, hogy az adott termékért hűségpontokat adnak. A vásárlás után nem látom a rendelés visszaigazolásán a kapott hűségpontokat.
Hűségpontok csak regisztrált vásárlók sikeres vásárlásai után járnak. Biztosan nem regisztrált a vásárlás során.
Nem akciós termékek minden 100 Ft-ja után 1 pont, míg akciós termékek esetében minden 200 Ft után 1 pont.
Mennyit ér 1 hűségpont és meddig vásárolható le?
A hűségpontok a sikeres vásárlás után 180 napig válthatók be a Pénztár oldalon, 1Ft/1 pont értékben.
Honnan tudom, hogy a kiszemelt termék van-e raktáron?
A webáruházban kétféle raktárt használunk. Az egyik a saját raktár, a másik a beszállítói raktár. Minden termékleírásban a termékoldalon látszik az aktuális raktárkészlet raktáranként.
Ha van készleten a termékből, akkor mennyi a szállítási idő?
A szállítási idő a raktáraktól függ. Ha van saját készleten, akkor 1-2 munkanap a szállítási idő. Ha külső, szállítói raktáron van a termékből, akkor 3-5 munkanap. Az esetek 99%-ban ezeket a szállítási időket tudjuk garantálni.
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási költségek függenek a választható szállítótól és a rendelés össztömegétől. Mivel az áruházban minden termék tömege nyilván van tartva, ezért pontos összeget csak a kosárba rakás után tudunk adni a szállítási mód kiválasztásánál.
A szállítási költségeket itt találja: Szállítási költségek
Egyes termékeknél az látszik a termék képén, hogy „Ingyenes házhozszállítás”. Ilyenkor a teljes rendelést ingyenes szállítják?
Igen, ez esetben a szállítás a teljes rendelésre ingyenes, független attól, hogy a kosárban van-e olyan termék is, melynek a szállítása, ha csak azt rendelné, nem lenne ingyenes.
A nehéz, nagy méretű termékeket is ki tudják szállítani? Pl. rönkhasító, szerszámos szekrény?
Igen, ki tudjuk MPL raklapos szállítóval. Minden olyan terméket, melynek egyedi tömege nagyobb, mint 40 kg, az MPL raklapos szállító szállítja csak ki. Más futárszolgálattal ilyen termék szállítása nem választható.
Mennyi a jótállás a termékekre?
Vállalkozásunk a mindenkori jótállásra vonatkozó szabályok szerit árulja a termékeket. Ez jelenleg a termék vételárához van kötve. Lehet 1, 2, vagy akár 3 év is. Minden jótállásra kötelezett terméknél a termékoldalon feltüntetjük ezt az időt. Egyes gyártók a kötelező jótállásra vonatkozó időn felül plusz időt vállalnak, melyet alapból adnak, vagy egyes termékek esetében regisztrációhoz is köthetik. Erről szintén tájékoztatást adunk a termékoldalon. Jótállási szabályok.
Alkatrészt szeretnék vásárolni, de nem találom az áruházban.
Alkatrészt nem árusítunk, de tudunk segíteni abban, hogy hol tud rendelni. Kattintson ide: Alkatrész
Csak az online felületen tudok rendelést leadni?
Rendelést elsősorban az online felületen várunk. Ha valami okból kifolyólag nem tudja ott leadni, akkor elküldheti e-mailben (info@gudebolt.hu) is, vagy hívja fel az ügyfélszolgálatunkat (Tel: +36305596773, +30308616698)